twitter

GO-leasing w nowych szatach

avatar300300

Funkcjonująca od ponad 5 lat olsztyńska spółka GO-leasing, największy w Polsce  niezależny broker leasingu i kredytów samochodowych z 60 oddziałami w całej Polsce, rozpoczęła proces rebrandingu. To pierwsza widoczna zmiana związana z przyjętą w kwietniu nową strategią marketingową firmy. Na początek klienci i partnerzy mogą poznać nowe logo.

18 czerwca 2018 r. wystartowały, odświeżone o nowoprzyjety system wizualizacji, strony internetowe największej sieci brokerów leasingu w Polsce GO-leasing.

 

- Tę datę uznajemy jako moment oficjalnego startu nowego brandu. Nowe logo, nowe kolory, ale też nowe podejście do naszej marki oraz nowe podejście do potrzeb klienta, to pierwsze kroki realizacji przyjętej przez n as strategii marki – mówi Grzegorz Olszewski, prezes zarządu spółki GO-leasing.

logo zmiana 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Potrzeba zmian została zauważona już rok temu podczas spotkania Rady Rozwoju GO-leasing. Prace nad nową strategią ruszyły pełną parą w listopadzie ub.r., gdy do firmy dołączył Rafał Kiewisz, pełniący w GO-leasing funkcję marketing managera, właściciel agencji  marketingowej „Kyber”, a wcześniej m.in. w latach 2009-2011 koordynator najdłuższej, a także najbardziej nagradzanej w historii polskiego place brandingu kampanii promocyjnej „Mazury Cud Natury”. 

- Główny zarys strategii marki GO-leasing był już gotowy na początku stycznia b.r., a następnie konsultowany oraz dopracowywany wraz z zarządem i Radą Rozwoju. Jej oficjalna prezentacja oraz akceptacja odbyła się w połowie kwietnia na kwartalnym spotkaniu z dyrektorami wszystkich oddziałów w kraju – wyjaśnia Rafał Kiewisz.

 
Strategia dopasowania

Słowem - klucz nowej strategii marki jest „dopasowanie”.
- Odkrywamy siebie na nowo i widzimy, że zdobyliśmy na tyle już cennej wiedzy, umiejętności i doświadczenia,  że możemy śmielej mówić o sobie jako mądrym, bezpiecznym, profesjonalnym graczu na rynku leasingu w Polsce, w krajobraz który już się z sukcesem zasymilowaliśmy. Jednocześnie jesteśmy na tyle charakterystycznym podmiotem, iż na pierwszym planie stawiamy interes oraz oczekiwania naszych klientów, jednocześnie utrzymując trwałe i dobre relacje z ponad 40 firmami leasingowymi, kredytowymi, pożyczkowymi i ubezpieczeniowymi, których produkty oferujemy – podkreśla Olszewski.

- Chcemy jeszcze bardziej towarzyszyć klientom na drodze w rozwiązywaniu ich problemów, potrzeb i wyzwań oraz być realnym opiekunem w całym okresie trwania umowy, a nawet jeszcze dłużej – dodaje.  – Nie przedstawiamy sztywnych ofert, jakich wiele na rynku, lecz staramy się dopasować najlepsze rozwiązanie do aktualnej sytuacji i oczekiwań klienta. Jesteśmy przekonani, że klient bardziej będzie cenił dopasowaną opcję do niego, niż dopasowanie klienta do jednej czy nawet kilku atrakcyjnych na pierwszy rzut oka ofert czy promocji. Paradoksalnie wybrana najtańsza oferta na rynku dziś nie musi być najkorzystniejszym rozwiązaniem dla klienta w perspektywie następnego miesiąca, czy całego okresu umowy leasingu – wyjaśnia prezes GO-leasing.

Nowe szaty

Wartości, wizja, cele firmy mają od dziś swój obraz w nowym znaku graficznym, które dla GO-leasing opracował Mateusz Obarek z olsztyńskiego Studia Gravite (członek STGU).

– Choć zazwyczaj to niemożliwe, to liczyliśmy jednocześnie i na szybką realizację zamówienia, wysoką jakość, jak i atrakcyjną rynkowo cenę. Dostaliśmy to wszystko i dlatego jesteśmy ze współpracy z Gravite bardzo zadowoleni – mówi Grzegorz Olszewski.

Dotychczasowe logo oparte było na dwóch kolorach: niebieskim i pomarańczowym. Pozostał tylko ten drugi, który nabrał żywszego tonu i ma sprawić, że oferta GO-leasing będzie jeszcze bardziej widoczna. Logo składało się z sygnetu w postaci 3 nachodzącyh na siebie niebieskich okręgów oraz logotypu złożonego ze słów „GO” oraz „leasing” pisanych z łącznikiem. Poniżej zapisany był claim marki – Eksperci Leasingu.

- Jestem dumny, że mogę współpracować z naprawdę świetnie przygotowanymi do pracy partnerami i specjalistami, którzy potrafią nawiązać relacje z najbardziej wymagającymi klientami. Dlatego mam pewność, że claim marki „Eksperci Leasingu”, który zostawiamy, będzie identyfikował nas w oczach klientów również przez kolejne lata – mówi prezes Olszewski.

logo zmiana 2

 

 

 

 

 

 

Zmiana w nowym logo dotyczy większego wyeksponowania słowa „GO”.
- Tak. Pierwotnie był to prosty zabieg, by w nazwie firmy zajmującej się w głównej mierze leasingami umieścić moje inicjały. To pomysł nie nowy w wielu firmach. Z czasem jednak dostrzegliśmy, że klient chce naprawdę, by jego sprawa, wniosek, problem, był jak najszybciej rozwiązywany, dlatego dopasowując się do tych potrzeb zawołanie „GO” stało się naszym „powietrzem” i zarazem elementem wymagającym większego podkreślenia w znaku marki – wyjaśnia Grzegorz Olszewski.

Litera „O” przejęła więc po dawnych „dyskach” rolę sygnetu, w którym umieszczono nowy element - znak większości. Ten sam, który widzimy na co dzień w przeglądarce, czy na grafikach internetowych jako znak „forward” (naprzód).

- Nowy znak symbolizuje, iż w dopasowaniu do oczekiwań klientów będzięmy kierować się proaktywnością, nie ustając w poszukiwaniu najbardziej korzystnych rozwiązań, dając przy tym więcej niż inni. Chcemy, by klient, który coraz bardziej żyje w świecie cyfrowym i mobilnym, był zaproszony do kliknięcia i pójścia dalej za propozycją jaką dla niego mamy. Ten element logo, które ma być nie tylko „ładne”, przybiera więc też cechy praktyczne w procesie komunikacji z klientem. Z czasem ma być także wystarczającym znakiem do rozpoznania całej marki. Jest też trzecie, nasze ciche pragnienie, by wkrótce GO-leasing było jeszcze większe, jeszcze lepsze, jeszcze przyjaźniejsze dla klienta niż nasza konkurencja – dodaje.

- Według nowej księgi marki – czcionka została zmieniona na rodzinę GOtham, co akurat dla GO-leasing jest miłym zbiegiem okoliczności. Nie mniej krój wybrany przez Studio Gravite był na tyle ciekawy, że może dobrze nieść zarówno nasz charakterystyczny sygnet, ale i mieć dalsze nawiązanie z kołami samochodów, a aut z atrakcyjną formą finansowania mamy dla naszych klientów najwięcej – wyjaśnia Olszewski.

 GO future!

Nowe logo można zobaczyć już na stronie GO-leasing.pl oraz stronach oddziałów w całej Polsce. W ramach księgi marki opracowane zostały znaki produktowe jak: GO auto, czy GO gap. Nowe szaty otrzymała też strona GO-auto.pl, prezentująca ofertę samochodów wraz z nowoczesną formą ich finansowania - leasingiem ALL INCLUSIVE.

– Obecne zmiany na stronach to jednak tylko drobny lifting, aby zaprezentować naszą nową identyfikację. Do końca roku, a może już jesienią, powinniśmy być gotowi z całkiem nowym serwisem. Chcemy, aby jego wdrożenie zakończyło rozpoczęty właśnie proces rebrandingu.

Z początkiem lipca, zgodnie z nowymi wymaganiami, wszystkie strony oddziałowe będą szyfrowane, które już w marcu przeniesione zostały na nowy, bezpieczniejszy i szybszy serwer wraz z poszerzoną optymalizacją pod urządzenia mobilne.

- Wszystkie zmiany jakie wprowadzamy, mają na celu jedno: gdy klient pomyśli „leasing” wybierze zawsze „GO-leasing”, gdy pomyśli „auto” – wybierze „GO-auto”, gdy ceni spokój i ład, wybierze „GO-gap – podsumowuje prezes firmy.

GO-leasing to czołowa, dynamicznie rozwijająca się partnerska sieć brokerów leasingu i kredytów samochodowych. Obsługuje klientów na terenie całego kraju w 60 oddziałach. Współpracuje z ponad 40 sprawdzonymi i renomowanymi firmami leasingowymi, bankami, czy firmami kredytowymi i pożyczkowymi – dzięki temu wie, gdzie można otrzymać leasing lub kredyt samochodowy najkorzystniej. 

Współpracuje z DEKRA Polska w zakresie wycen pojazdów, maszyn i urządzeń.

Jest członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, jednej z najbardziej liczących się organizacji, skupiającej ponad 100 przedsiębiorstw z branży finansowej i działającej od blisko 20 lat. Spółka GO-leasing wierzy, że zaufanie i wiarygodność w biznesie to podstawa, dlatego poddała się audytowi zasad obsługi klienta oraz etyki działań wewnętrznych i rynkowych uzyskując Certyfikat Etyczny KPF. Posiada także certyfikaty "Rzetelna Firma" i "Firma Wiarygodna Finansowo", promując jednocześnie program „Wiarygodny Dostawca”, którego jest pomysłodawcą i amabasadorem. GO-leasing to laureat nagrody "Kosynierzy Przedsiębiorczości 2017", przyznawanej przez Business Centre Club.

 

 

 

Data publikacji: 18/06/2018

Masz pytania?
Chcesz lepiej poznać ofertę?
Skontaktuj się z nami!

668 453 452

biuro@go-leasing.pl

Skontaktuj się z Nami
Skontaktuj się z Nami

Ile kosztuje u nas leasing lub kredyt?
Szybko policz ratę leasingu lub
kredytu dla siebie?

Oblicz ratę leasingu
Oblicz ratę leasingu

Szukasz samochodu?
Pomożemy znaleźć najlepsze
auto dla ciebie!

Znajdź auto dla siebie
Znajdź auto dla siebie