twitter

Volkswagen Home

photo

Volkswagen stworzył nowy sposób prezentacji swoich samochodów - unikatowy na skalę światową i dostępny na razie tylko w Polsce. 

- Głównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doświadczenie klientów w kontakcie z naszą marką. Chcemy, żeby było tu tak jak w domu. Inspirująco i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszą nam przy zakupie nowego auta - tłumaczy Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

Volkswagen Home różni się od typowego salonu samochodowego. Wystawiono jedynie trzy samochody - Arteona, hybrydowego Golfa GTE oraz debiutującego na polskim rynku T-Roca. Poza "domowym" wnętrzem i kawą o dobry nastrój kupującego dba… mech na ścianach czy unikatowa rzeźba świetlna.

To kolejny dowód na to że cała branża uświadamia sobie że sprzedaż nie polega tylko na fizycznym umieszczeniu pojazdów a stworzeniu odpowiednich, atrakcyjnych warunków zakupu. Tym bardziej że rynek wie jaką rolę spełnia tutaj Internet, gdzie kienci często kupują samochody niemal w 100% opierając się na danych internetowych.

Wiarygodność dostawcy to obecnie jeden z kluczowych czynników zakupu, dlatego też stworzyliśmy program Wiarygodny Dostawca, w których potwierdzamy, rzetelność i profesjonalizm dostawców samochodowych.

Volkswagen Home

                      © Volkswagen Volkswagen Home

Data publikacji: 03/11/2017

Masz pytania?
Chcesz lepiej poznać ofertę?
Skontaktuj się z nami!

668 453 452

biuro@go-leasing.pl

Skontaktuj się z Nami
Skontaktuj się z Nami

Ile kosztuje u nas leasing lub kredyt?
Szybko policz ratę leasingu lub
kredytu dla siebie?

Oblicz ratę leasingu
Oblicz ratę leasingu

Szukasz samochodu?
Pomożemy znaleźć najlepsze
auto dla ciebie!

Znajdź auto dla siebie
Znajdź auto dla siebie